بهترین و بزرگترین مرکز عرضه بست کمربندی 30 سانت

خرید عمده بست کمربندی 30 سانت از نظر اقتصادی اهمیت زیادی دارد؛ زیرا نوسانات قیمت در بازار ارز و وجود هزینه های اضافی که تولیدکنندگان برای رساندن محصولات خود به دست مصرف کننده بست می دهند، در قیمت آن تاثیر زیادی دارد. اگر بست کمربندی 30 سانت در بازار امروز به شکل عمده خریداری شود، باعث می شود تا خریدار سود زیادی کند. خرید عمده ی بست زیپی در روش های مختلفی امکان پذیر است که پرکاربرد ترین آن خرید عمده ی آنلاین بست زیپی می باشد.

 

بست کمربندی 30 سانت

نحوه نصب بست های زیپی

نصب بست پلاستیکی، به تخصص خاصی نیاز ندارد. این نوع بست را به کمک ابزار مخصوص به راحتی می‌توان سفت و محکم نمود. با قرار گرفتن محصول مورد نظر در داخل بست پلاستیکی و حلقه کردن آن، سر بست را از داخل زبانه رد می کنیم. سپس سر بست را به آرامی کشیده تا از قسمت دندانه‌دار بست پلاستیکی عبور نموده و در محل مورد نظر ثابت شود. باید توجه داشت که بست پلاستیکی را می توان تنگ‌تر نمود، اما بازکردن بست امکان‌پذیر نمی‌باشد. بست کمربندی پلاستیکی یکبار مصرف است و با بریدن بست، از محل نصب جدا گردیده و قابل استفاده نمی‌باشد.

بیشتر بخوانید:  فروش بست کمربندی 70 سانتی با کیفیت در ایران

بست پلاستیکی خوب و مرغوب از انعطاف و مقاومت کششی بالایی برخوردار است. در صورتی که بست انتخابی شما خشک و شکننده بود، از خرید آن خودداری کنید. بست کمربندی باید در خلاء نگهداری شود. باز نمودن بسته بندی این محصول و مجاورت آن با هوا موجب می‌شود تا حدودی نرمی و انعطاف خود را از دست دهد. به همین دلیل پس از باز نمودن بسته‌بندی بست پلاستیکی باید هر چه زودتر آن را مورد استفاده قرار داد.

 

بست کمربندی 30 سانت

ویژگی بست کمربندی 30 سانت

بست کمربندی 30 سانت را از نایلون یا پلی‌آمید 46 تهیه‌ می‌کنند. همین امر موجب شده است این نوع بست در مقابل اشعه ماوراء بنفش خورشید، دوام داشته و دچار پوسیدگی نگردد. بست پلاستیکی مشکی در مقابل سایش نیز مقاوم است. شرایط دمایی مختلف موجب انبساط و انقباض این نوع بست نخواهد شد. انعطاف مناسب بست پلاستیکی مشکی، نصب آن را آسان نموده است. از این نوع بست می توان در فضای باز یا سرپوشیده استفاده نمود.

بیشتر بخوانید:  قیمت بست کمربندی 15 سانتیمتر با ضخامت 2.5 میلیمتر درجه یک

در تهیه بست پلاستیکی سفید از پلی‌آمید 66 استفاده می‌شود. این نوع بست نسبت به بست پلاستیکی مشکی رنگ، دوام و استحکام پائین‌تری دارد. مقاوم نبودن بست پلاستیکی سفید در مقابل اشعه خورشید، موجب شده است از این نوع بست برای مکان‌های سرپوشیده استفاده شود. ذکر این نکته در اینجا ضروری به نظر می‌رسد که قبل از خرید بست پلاستیکی عمده باید به محل مورد استفاده این محصول توجه نمائید. هرگز از بست سفید برای فضاهای باز استفاده نکنید. در صورت نیاز به خرید با ما تماس بگیرید.