با کیفیت ترین بست زیپی 25 سانتی در ایران

بست زیپی 25 سانتی در انواع مختلفی تولید می‌گردد. از نظر کارایی، جنس بست و کیفیت آن، بست زیپی را می‌توان در دو نوع سفید و مشکی در بازار فروش پیدا کرد. البته از نظر سایز و ضخامت، بست زیپی تنوع زیادی دارد. تولید بست زیپی در اندازه‌های مختلف، موجب بالا رفتن موارد استفاده این محصول در صنایع مختلف، شده است.

 

بست زیپی 25 سانتی

بررسی بست پلاستیکی 25 سانتی از نظر کیفی

انواع بست زیپی در بالاترین سطح کیفی توسط چندین برند ایرانی و خارجی تولید و به بازار فروش عرضه می‌شود. طبیعی است که بست‌های زیپی تولید شده از نظر کیفیت شبیه یکدیگر نیستند. اگر بخواهیم بست زیپی 25 سانتی را از نظر کیفی مورد بررسی قرار دهیم، بهتر است با ویژگی‌ های بهترین بست زیپی آشنا شویم. اگر در تهیه بست زیپی از مواد اولیه درجه یک استفاده شود، کیفیت مناسبی نیز دارد.

برندهایی که در ساخت بست زیپی از جدیدترین و مدرن‌ ترین دستگاه‌ها و تجهیزات استفاده می‌کنند، کیفیت بست زیپی را به حد استاندارد می‌رسانند. بست زیپی با‌کیفیت بسیار نرم و منعطف است. این نوع بست مقاومت کششی مناسبی داشته و محکم و بادوام می‌باشد. بست زیپی خوب و مرغوب، اگر در سرما یا گرمای محیط قرار گیرد، کارایی خود را از دست نخواهد داد.

بیشتر بخوانید:  لیست قیمت فروش بست کمربندی 300 میلیمتری در تهران

تماس با مواد شیمیایی موجب تغییر ماهیت بست زیپی با کیفیت نخواهد شد. این نوع بست در مقابل سایش و خوردگی بسیار مقاوم است.‌ بست زیپی در محیط مرطوب نیز کیفیت خود را حفظ خواهد کرد. اگر می خواهید بست زیپی با کیفیت را خریداری نمائید، به سراغ مراکزی بروید که نمایندگی فروش برندهای تولیدکننده این محصول را در اختیار دارند.

 

بست زیپی 25 سانتی

نحوه اتصال و نصب بست زیپی 25 سانتی

اگر بخواهیم دو یا چند سیم برق یا کابل را دسته کرده، طوری که شناسایی آن‌ها از سایر نمونه‌ها آسان‌تر گردد، از بست زیپی 25 سانتی استفاده می‌شود. بست زیپی بسیار کاربردی است و ساختار پیچیده‌ای نیز ندارد. به همین دلیل کار با این بست، بسیار راحت بوده و به تخصص خاصی نیاز ندارد. البته در نصب بست زیپی باید کمی دقت و وسواس به خرج داد.

نصب نامناسب آن موجب خوردگی و سایش محصول مورد نظر خواهد شد. در صورتی که نصب بست زیپی با ابزار خاص انجام نشود، ممکن است حین نصب به دستان شما آسیب رساند. بست زیپی در قسمت داخلی دارای دندانه‌هایی است. به همین دلیل در نصب این نوع بست باید قدری احتیاط کرد. بعد از اینکه بست زیپی را به دور سیم یا کابل حلقه کردید، سر بست را از داخل زبانه آن عبور دهید.

بیشتر بخوانید:  خرید بهترین بست کمربندی 15 سانتیمتر با ضخامت 3.6 میلیمتر از بازار ایران

با کشیدن سر بست از داخل زبانه، بست زیپی کاملا سفت و ثابت در محل نصب قرار می‌گیرد. به این نکته توجه داشته باشید که بست را نمی‌توانید به عقب بازگردانده و آن را بازتر کنید. از بست زیپی در سایز کوچک برای منظم کردن سیم‌های برق و نصب کابل به دیوار استفاده می‌شود. بست زیپی سایز بزرگ را می توان برای اتصال موقت دو یا چند لوله، شیلنگ یا کابل مورد استفاده قرار داد.

در صورت نیاز به خرید بست زیپی در سایزهای مختلف می توانید با ما تماس بگیرید.